Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Diagnostika vozovky a návrh opravy
Černoch, Adam ; Pohanka, Martin (oponent) ; Kudrna, Jan (vedoucí práce)
V textu je uveden záznam o provedení vizuální prohlídky vybraného úseku v městě Luhačovice. Do formuláře byly zakresleny poruchy vozovky, určeny jejich plochy a délky. Dále je popsáno zhodnocení a příčina vzniku porušení. Poté je uveden návrh a provedení opravy vozovky. V teoretické části je zapsána klasifikace poruch podle TP 82 „Katalog poruch netuhých vozovek“. Z katalogu jsem vybral a zmínil důležité poruchy, které se projevovaly v diagnostikovaném úseku. Nakonec popisuje zásady plánování a navrhování údržby nebo oprav.
Posouzení železobetonového mostu
Řeháček, Jakub ; Panáček, Josef (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá posouzením železobetonového mostu. Most slouží k převedení místní komunikace přes řeku Svratku. Most je řešen jako obloukový s táhlem a dolní mostovkou. Délka přemostění je 24,8 m. Zatížení a posouzení je řešeno dle EN norem.
Most na dálnici
Knotek, Jan ; Nečas, Radim (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem nové deskové mostní konstrukce přes komunikaci II/464 mezi obcemi Příbor a Bílovec. Most převádí dálnici D47 kategorie D 27,5/120. Pro návrh jsou zpracovány 3 studie. Předpjatá deska obdélníkového průřezu s eliptickou úpravou vnější strany, předpjatý deskotrám a spřažená konstrukce z prefabrikovaných nosníků a monolitické desky. K širšímu zpracování byla vybrána varianta č.1. Výpočet zatížení je proveden programem SCIA engineer 16.1. Návrh a posudky konstrukce jsou prováděny dle platných norem a předpisů.
Deskový most před obcí Staré Město
Tlamka, Tomáš ; Koláček, Jan (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh nového kolmého mostního objektu přes řeku Krupá. Návrh byl proveden dle ČSN EN 1992 – 2. Obsahem práce je především návrh nosné konstrukce mostu o jednom poli, který byl vytvořen ve třech variantách. Zvolená varianta je vytvořena pomocí dodatečně předpjaté desky obdélníkového průřezu výšky 800 mm a délce 21,54 m. Staticky je řešen jako podporově uložený s délkou přemostění 19,00 m. Tento objekt převádí komunikaci kategorie S 7,5. Účinky zatížení byly provedeny pomocí výpočtového softwaru SCIA ENGINEER 2014. Veškerá zatížení a posouzení na mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti jsou řešena dle daných norem.
Desková konstrukce v obci Budišov nad Budišovkou
Ilčík, Jakub ; Panáček, Josef (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem nové deskové mostní konstrukce v obci Budišov nad Budišovkou dle ČSN EN 1992-1-1. Most převádí místní komunikaci přes řeku Budišovku. V příčném řezu je konstrukce plného lichoběžníkového průřezu. Staticky je konstrukce vyřešena jako bodově uložená deska s rozpětím mezi teoretickými podporami 12,0m. Kategorie převáděné komunikace S7,5. Vnitřní síly vypočítány pomocí programu SCIA Engineer 15.3. Výpočet zatížení a posouzení na mezní stav únosnosti a použitelnosti je řešen dle platných norem. Porovnání výpočtu s uvažováním výztuže v tlačené oblasti.
Dálniční most přes Trať SŽDC
Mičánek, Ondřej ; Rušar, Jaromír (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je návrh a posouzení nosné konstrukce mostu. Byly vypracovány tři varianty přemostění, z nichž k podrobnému rozpracování byla vybrána varianta předpjaté deskotrámové konstrukce o sedmi polích. Konstrukce je betonována na výsuvné skruži v několika fázích. Konstrukce je posouzena na mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti. Důraz je kladen i na posouzení konstrukce v jednotlivých fázích výstavby. Pro výpočet účinků zatížení a analýzu fázované výstavby byl použit software Scia Engineer 19.1. Návrh a posouzení je provedeno dle platných evropských norem.
Návrh silničního ocelobetonového mostu v Trenčíně
Doležal, Tomáš ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce byl variantní návrh silničního ocelobetonového mostu v Trenčíně. Mostní nosník je navržen jako spojitý s teoretickými rozpětími 65 m + 106 m + 65 m. Byl uvážen vliv stálého zatížení, klimatického (nerovnoměrná a rovnoměrná změna teploty, vítr), smršťování, sedání a dopravního zatížení dle příslušných Eurokódů. Součástí je technická zpráva, statický výpočet, výkresová dokumentace a výkaz materiálu a nátěrových ploch. Výpočtový model byl vytvořen v programu SCIA Engineer.
Dálniční most komorového průřezu
Hošek, Filip ; Novotný, Petr (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na řešení dálničního mostu přes hluboké údolí. Ze tří variant byl vybrán komorový nosník s velmi vyloženými konzolami. Je zpracován podrobný statický výpočet zahrnující posouzení konstrukce na mezní stavy, návrh předpětí a ověření návrhu pomocí časové analýzy. Návrh obsahuje posouzení na dočasné i trvalé návrhové situace dle Eurokódů. Součástí projektu je výkresová dokumentace a vizualice.
Deskový most s FRP výztuží
Paravan, Marek ; Zich, Miloš (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem nového deskového mostu přes řeku Svitavu. Vyztužení nosné mostní konstrukce s délkou 12,89 m a plným obdélníkovým průřezem je provedeno FRP pruty a porovnáno s nepředepjatou ocelovou výztuží. Účinky zatížení jsou vypočteny pomocí programu SCIA Engineer 14 a výsledky srovnány s ručním výpočtem. Nosná konstrukce je posouzena na mezní stavy únosnosti a použitelnosti podle ČSN EN 1992-1-1, ČSN EN 1992-2 a fib TG 9.3.
Návrh variantního dopravního připojení rozšiřovaného obchodního areálu v Modřicích
Knopp, Martin ; Fencl, Ivan (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu a srovnání variant řešení dopravy v oblasti nákupní zóny na území města Modřice v souvislosti s rozšiřováním této zóny o nové obchodní prostory. V první části práce je obsaženo pojednání o oboru dopravního inženýrství, dopravní telematice a ITS. Dále je v práci detailně rozebrán stávající stav a kalibrace modelu dopravy v programu AIMSUN, který představuje těžiště celé práce. V další části práce jsou předložena tři odlišná řešení organizace dopravy v předmětném území včetně modelu každé varianty v programu AIMSUN a včetně detailního rozboru každého řešení. V poslední části jsou jednotlivá řešení srovnána podle výsledků z modelu AIMSUN.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 32 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.